Powered by Blogger.
RSS

aku.....adalah.....aku....

Assalamualaikum....

erk.....kasar kew....title......aq nie.....hahahahaa....hopefully....xlah kan........mcm biasa jew kn.......klu kita guna ayat aku......hahahahahahaa...tp setiap p'gunaan sesuatu...mesti ade pro n kontra nyer kan......klu ngn member....
oklah.....aku pun xde hal lah.....beb...tp.......cer try gne bila anda b'cakap dgn ustaz mahupun ustazah.....hahahahhahaa....contoh t'dekat....mak ayah......hahahaha...slp2...ari bulan......dpt penampoooo.....r...sebijik....hhahaaahahaa....spe srh xrespect.....budi bhs......budaya kte taw......
hahahahaha...cewaaahhhh...pandai2 lak aq kn......tp.....btl kn.......walau se "liberal" nyer anda......dan se"open" nya kamooooooo....b'hati2.....dgn ayat yg diluahkan....hahahahah....aku bkn pew..korg blh trme kew...org yg prnh korg syg...gunakan ayat aku..kau..mu...
huh....biarkan jelh...ati aq.....dah okay......walaupun xsepenuhnya...........separuh pun jd la.......erk...kiranya ok kn.....dr xde pape langsung.......dr aku hmpr nanar dlu.....yeszzz.......aku memang "SENTAP" ngn msg tu.....


dicurik drp pakcik google.....time kasih pakcik.... :)




p/s:yg buruk mungkin dr kesilapan aku sendiri...yg baik hanya dr Allah s.w.t

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

✿✿..terbuai-buai indah...✿✿